
Penneo - digital signering
Få dokumenter digitalt signert
Er du lei av å sende dokumenter i posten for å bli signert? Sikker digital signering av dokumenter er sømløst integrert i våre produkter. Alle typer dokumenter; årsregnskap, kontrakter, arbeidsavtaler eller leieavtaler, faktisk kan alle type dokumenter signeres digitalt. Du bestemmer om det skal signeres med BankID eller et lavere sikkerhetsnivå. Enkelt, smidig, raskt og papirløst. Det blir ikke enklere!
Signer med BankID
Med Penneo kan du med et par tastetrykk sende dokumenter til digital signering og kundene kan enkelt og trygt signere med BankID.
Automatisk påminnelse
Penneo sender automatisk påminnelser til de som skal signere for å unngå forglemmelser. Hvis det er presserende å få signaturene i et møte er det støtte direkte signering også.
Digital signering og ID-kontroll
Med Penneo ID – kontroll kan du enkelt, digitalt og papirløst bekrefte riktig identitet av dine kunder. Elektronisk signatur med bla. BankID er gyldig legitimasjon for fysisk person når identiteten ikke skal bekreftes ved personlig fremmøte.
Spar tid og arbeid
Penneo er sømløst integrert med våre produkter og sparer deg for tid og arbeid.
Signer dine dokumenter og regnskaper digitalt – med BankID
